نفهم!

خرید بک لینک

My mama said that the worst thing in life is getting used to loving somebody higher than anything else in this world baby.

You face another level of everything. Another level of loneliness, another level of sorrow...

نفهم!...

ما را در سایت نفهم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 20:02

هرچقدر بتونی بیشتر صبر کنی، قوی تری.برای من صبر با قدرت برابری میکنه.من قوی نیستم.اما اونقدری صبر کردم...که چشمامو ببندم و بهت بگم ، " صبر کردن خیلی سخته..."و در دم اشک هام جاری بشه.صبر کردن مثل دگردیسی میمونه. هر ثانیه ای که بیشتر صبر میکنی و نفهم!...ادامه مطلب

ما را در سایت نفهم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 20:02

من شمعی برای کیکی،

و کیلی برای تولدی،
تولد خودم،

نداشتم.

سکوت ....

نفهم!...

ما را در سایت نفهم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 23:10

روزی روزگاری آرزوهای عجیبی برای خودم داشتم.نمیدانم حرف هایم به خاطر دلتنگی های ممتد اخیرم هست یا رسوخ زمان در سلول های بدنم.امروز خودم را یک معلم میبینم.یک معلم ساده.معلمی که برای شاگردانش میخندد نفهم!...ادامه مطلب

ما را در سایت نفهم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 46 تاريخ: يکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت: 20:51

من فقط حس انتظار دارم. حس انتظار برای یک آغوش گرم و طولانی.
تو... تو چه حسی داری؟ شاید تو هم منتظر. منتظرِ...
بیا انتظار را حواله ی ابر ها کنیم...بیا کنار من بنشین، پتو را میکشم دورمان.
آب میریزم.
آب بنوشیم.
از نو زاده شویم...
نفهم!...

ما را در سایت نفهم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398 ساعت: 0:06

صفحه بندی