My mama said that the worst thing in life is getting used to loving somebody higher than anything else in this world baby.
You face another level of everything. Another level of loneliness, another level of sorrow...
ما را در سایت نفهم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23
ما را در سایت نفهم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31
من شمعی برای کیکی،
و کیلی برای تولدی،
تولد خودم،
نداشتم.
سکوت ....
ما را در سایت نفهم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 44
ما را در سایت نفهم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46
ما را در سایت نفهم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97