من شمعی برای کیکی،
و کیلی برای تولدی،تولد خودم،
نداشتم.
سکوت ....
ما را در سایت نفهم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 23:10