اینجا، سرای سیار بهشت است

خرید بک لینک
من فقط حس انتظار دارم. حس انتظار برای یک آغوش گرم و طولانی.
تو... تو چه حسی داری؟ شاید تو هم منتظر. منتظرِ...
بیا انتظار را حواله ی ابر ها کنیم...بیا کنار من بنشین، پتو را میکشم دورمان.
آب میریزم.
آب بنوشیم.
از نو زاده شویم...
نفهم!...

ما را در سایت نفهم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398 ساعت: 0:06

صفحه بندی