شین الف دال ی

خرید بک لینک

گاف ر گاف.

ت نون ه الف ی ی.

فکر میکنم به اندازه ی کافی سگ دو زدم.

ولی احتمالا لنگ سگ دو زدم..

دیگه باید چیکار میکردم آخه...

احساس یک بانوی جوان فلج و دارم.

که تنها کاری که میتونه بکنه زل زدن به دریای غمگین پشت پنجره ست...

شاید بتونه بوی گلی رو هم استشمام کنه...

و اگر پرستاری مهربان داشته باشه، شاید هم کمی قهوه به خوردش بده...

نفهم!...

ما را در سایت نفهم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: پنجشنبه 22 آذر 1397 ساعت: 12:04

صفحه بندی