من میگم خودت باشی راحت تری.
اگه بد هم باشی،خودت باشی راحت تری.
برای کسی که بده،خوب بودن یک شکنجه ست.
البته ته تمام شکنجه ها،آدم خیلی چیزا یاد میگیره.
دیگه نمیدونم چی میخوام.
ما را در سایت نفهم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: دوشنبه 18 دی 1396 ساعت: 1:11