hollow tree

خرید بک لینک

من میگم خودت باشی راحت تری.

اگه بد هم باشی،خودت باشی راحت تری.

برای کسی که بده،خوب بودن یک شکنجه ست.

البته ته تمام شکنجه ها،آدم خیلی چیزا یاد میگیره.

دیگه نمیدونم چی میخوام.

نفهم!...

ما را در سایت نفهم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: دوشنبه 18 دی 1396 ساعت: 1:11

صفحه بندی