ح ا ل م خ و ب ن ی س ت.... ا ص ل ا خ و ب ن ی س ت...

خرید بک لینک

یکباری نوشتی 17.25 ها رو باور ندارم.

من الان، امروز، توی این ساعت میگم،

دیگه به 20 هم باور ندارم.

این روز ها توی آینه خیلی چیزها مشخص تره...

چشمام دیگه سو نداره.

وایسادم سر خط؟ ته خط؟

مهم نیست.

نمیتونم بخندم.

نفهم!...

ما را در سایت نفهم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت: 20:46

صفحه بندی