یعنی از بس غصه خوردم غمباد گرفتم؟

خرید بک لینک

دلم میخواد ، نمیخواد. نمیدونم.

حس میکنم بین فاصله ی بین دو تا دنیا زندگی میکنم.

برزخ عجیبیه.

بیشتر از همه به خودم نزدییکم و از همیشه از خودم دورترم.

حس میکنم دلم میخواد یک دریا غم سر بکشم .

ادامه داره و من نمیدونم بعدش چی میشه.

ولی من همش میخوام بدونم بعدش چی میشه،تهش چی میشه.

من میخوام همه چیو بدونم،تا خیالم راحت باشه.خودخواهیه نه؟

دلم تنگ شده....

برای آهنگ های قدیمیم.

انگار هم میخوام این باشم و هم میخوام از هیچی دل نکنم...

نفهم!...

ما را در سایت نفهم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: پنجشنبه 22 آذر 1397 ساعت: 12:04

صفحه بندی