هر باری که میگذره،
میگم دیگه سخت تر از این نمیشه.
دیگه ساکت تر از این نمیشه.
امکان نداره یک چیزی بیاد که بیشتر از این مجبور باشم صبر کنم،تحمل کنم...
اما میاد.
همش میاد...
ثانیه به ثانیه...
ما را در سایت نفهم! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95